Načítám...

Načítám...

Výzva SFŽP, NPO, NP ŽP: Ekomobilita (Výzva č. 3/2022) 

  • Datum ukončení příjmu žádostí: 15.12.2022
  • Ukončení realizace: červen 2025
  • Alokace: 600 mil. Kč, podpora: max. 50 % (70 % v případě náhrady stávajícího vozidla na fosilní paliva)
  • Maximální výše dotace: 1 mil. (max. 300 tisíc v případě nákupu elektromobilu; max. 500 tisíc v případě nákupu automobilu s vodíkovým pohonem; max. 30 tisíc na dobíjecí stanici)
  • Udržitelnost: 3 roky
  • Zakoupená nebo provozovaná vozidla všech typů nesmí obsahovat olovo, rtuť, šestimocný chrom a kadmium.

Cíl výzvy

Výzvou bude podpořen rozvoj potřebné infrastruktury pro vozidla na alternativní paliva a zvýšení počtu těchto vozidel v České republice za účelem zlepšení kvality ovzduší a snížení emisí z dopravy.

Podporované aktivity

  • nákup elektromobilů,
  • nákup automobilů s vodíkovým pohonem
  • pořízení tzv. chytrých neveřejných dobíjecích stanic (podporováno pouze s nákupem vozidla)

Indikátory (povinně volené dle typu projektu)

  • Počet pořízených vozidel s elektropohonem
  • Počet pořízených vodíkových vozidel
  • Počet nahrazených vozidel na fosilní paliva
  • Počet pořízených dobíjecích stanic

Žadatelé

  • Obce, kraje, dobrovolné svazky obcí, státní či národní podniky, správa železnic, státní organizace, státní příspěvkové organizace, veřejné výzkumné instituce a výzkumné organizace, veřejnoprávní instituce, městské části hl. města Prahy, příspěvkové organizace územních samosprávných celkůVysoké školy, školy a školská zařízení a školské právnické osoby, nestátní neziskové organizace (obecně prospěšné společnosti, nadace, nadační fondy, zapsané ústavy, spolky), registrované církve a náboženské společnosti, jejich svazy a evidované právnické osoby, obchodní společnosti vlastněné (spoluvlastněné) veřejným subjektem. 

Hlavní způsobilé výdaje

  • Přímé realizační výdaje: výdaje na dodávky a služby bezprostředně související s předmětem podpory, které přispívají ke splnění cílů příslušného projektu. 
  • Propagační opatření: do výše 12 000 Kč bez DPH, výdaje na propagační opatření, které byly vynaloženy v přímé vazbě na projekt a v souvislosti s požadavky na zajištění propagace.
  • Pohledávky: v případě, že došlo k zápočtu pohledávek/závazků mezi žadatelem a zhotovitelem (úhrada faktury není v plné výši doložena bankovním výpisem), je vždy nutno předložit písemnou Smlouvu/Dohodu
    o započtení vzájemných plnění stejného druhu (pohledávek a závazků) vzniklých na základě smluvního vztahu mezi příjemcem faktury a fakturujícím zhotovitelem, podepsanou příjemcem i zhotovitelem.

Služby dotačního řízení projektu

Naše politika vztahu ke klientovi je založena na sdílení rizika. Pokud jsme neúspěšní při získání grantu, platíte nám pouze stanovený paušál, který je až nulový. Drtivou část odměny platíte tedy na základě podpoření projektu. Náš zájem na Vašem úspěchu je proto oboustranný a vzájemně motivující.

Příprava a podání projektové žádosti o dotaci

  • Vypracování vlastní dotační žádosti
  • Vypracování projektové dokumentace včetně studie proveditelnosti, CBA a dalších příloh
  • Komunikace s koordinátorem programu
  • Další služby s ohledem na typ projektu

Dotační řízení a administrace projektu

  • Metodická podpora věcného i finančního řízení projektu pro zajištění souladu realizace projektu s dotačními pravidly
  • Zpracování informací o stavu realizace projektu a přehledu uskutečněných výdajů projektu, povinné publicity a výběrových řízeních
  • Vyplnění a odeslání monitorovacích zpráv, včetně závěrečné zprávy
  • Zpracování případných žádostí o změnu projektu a metodická podpora při případných kontrolách projektu

Realizace a administrace výběrových řízení

  • Metodická podpora ve všech fázích procesu zadání zakázek
  • Příprava zadávací dokumentace
  • Příprava vzorových podkladů pro jednání výběrových komisí
  • Elektronická archivace všech dokumentů souvisejících s výběrovými řízeními v elektronických systémech poskytovatele dotace

Naše historie a reference

Vybrané reference našich projektů během naší 18leté poradenské historie naleznete na tomto odkazu

GRANT ADVISOR se v roce 1999 stal první společností na trhu poskytující komplexní dotační služby ve všech oblastech podpory a od té doby jsme aktivně napomohli k čerpání desítek miliard korun v rámci národních i evropských programů.

Díky našemu brzkému vstupu na trh jsme autorem řady inovací - například jsme také autorem první denně aktualizované online grantové databáze s možností mailingu na míru. Námi nastavené standardy převzala řada našich největších konkurentů.

Kontakt

Naše úspěšnost

Dosahujeme nadstandardní úspěšnosti při schvalování námi předložených žádostí. Pokud bychom se měli srovnávat s konkurenty, kteří o sobě tvrdí, že v rozsahu stovek žádostí dosahují úspěšnosti 98 - 100%, pak se můžeme pochlubit úspěšností ve výši 109%. "Papír snese vše". Ale vážně.

V rámci programů strukturálních fondů dosahujeme více než 85% úspěšnosti díky výběru vhodných projektů, což je vysoce nadstandardní a realistická míra. Důvody případné neúspěšnosti - pokud je to relevantní - vždy umíme předvídat a je na vzájemné domluvě s klientem, zda rizikový projekt podat. Protože naše projekty vybíráme pečlivě a neprodukujeme dotační žádosti masově - soustřeďujeme se nejen na schválení žádostí, ale také na to, aby projekt byl realizován hladce a bez zbytečných sankcí.