OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost – Technologie

Jedná se o očekávanou výzvu v rámci tohoto programu. Žadateli jsou malé a střední podnikatelské subjekty v rámci vybraných podporovaných ekonomických činností a vybraných podporovaných regionů.

Program je zaměřen na pořízení nových strojů, technologických zařízení a vybavení.

Na co lze žádat

  • Dlouhodobý hmotný majetek (hmotný majetek u příjemců vedoucích daňovou evidenci) – nákup strojů, zařízení, technologií, HW a vybavení, které nebyly předmětem odpisu, včetně nezbytného software zajišťujícího jejich funkčnost
  • Dlouhodobý nehmotný majetek – náklady na pořízení patentových licencí nezbytných pro řádný provoz strojů a zařízení a náklady na SW s vazbou na pořízené stroje, zařízení a výstupy v rámci předmětného projektu
  • Výdaje na pořízení strojů a zařízení a provozních souborů; dále výdaje na pořízení hardwarového vybavení a lokálních sítí včetně souvisejícího software, pokud je tento software součástí pořizovací ceny technologie.

Finanční kritéria a harmonogram

  • Minimální dotace - 1 mil. Kč
  • Míra podpory – 45 % malý podnik, 35 % střední podnik
  • Předpokládané datum vyhlášení výzvy - 1. pololetí 2018

Služby dotačního řízení projektu

Naše politika vztahu ke klientovi je založena na sdílení rizika. Pokud jsme neúspěšní při získání grantu, platíte nám pouze stanovený paušál. Ten pokrývá některé z našich nákladů vzniklých zpracováním žádosti. Náš zájem na Vašem úspěchu je proto oboustranný a vzájemně motivující.

Příprava a podání projektové žádosti o dotaci

  • Vypracování vlastní dotační žádosti
  • Vypracování projektové dokumentace včetně studie proveditelnosti, CBA a dalších příloh
  • Komunikace s koordinátorem programu
  • Další služby s ohledem na typ projektu.

Dotační řízení a administrace projektu

  • Metodická podpora věcného i finančního řízení projektu pro zajištění souladu realizace projektu s dotačními pravidly
  • Zpracování informací o stavu realizace projektu a přehledu uskutečněných výdajů projektu, povinné publicity a výběrových řízeních
  • Vyplnění a odeslání monitorovacích zpráv, včetně závěrečné zprávy
  • Zpracování případných žádostí o změnu projektu a metodická podpora při případných kontrolách projektu.

Realizace a administrace výběrových řízení

  • Metodická podpora ve všech fázích procesu zadání zakázek
  • Příprava zadávací dokumentace
  • Příprava vzorových podkladů pro jednání výběrových komisí
  • Elektronická archivace všech dokumentů souvisejících s výběrovými řízeními v elektronických systémech poskytovatele dotace.

 

Reference

Vybrané reference našich projektů během naší 18leté poradenské historie naleznete na tomto odkazu.  V rámci OPPIK dosahujeme téměř 100% úspěšnost.

Kontakt

O nás

V roce 1999 jsme se stali první společnost na trhu poskytující komplexní dotační služby ve všech oblastech podpory a od té doby jsme aktivně napomohli k čerpání desítek miliard korun v rámci národních i evropských programů.