OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost – Nemovitosti

Jedná se o očekávanou výzvu v rámci tohoto programu. Žadateli jsou malé a střední podnikatelské subjekty v rámci vybraných podporovaných ekonomických činností.

Program je zaměřen na modernizace nemovitostí podnikatelského sektoru. Podporována bude investice větší, než je současná hodnota nemovitostí (doložena znaleckým posudkem - ne starším 6 měsíců v době podání žádosti). Minimální výše podlahové plochy je 500 m2.

Na co lze žádat

  • Dlouhodobý hmotný majetek, zejména úprava pozemků, rekonstrukce objektů, modernizace, úpravy, výstavba či odstranění stavby, inženýrské sítě, komunikace ke stavbám, hardware a sítě, pokud jsou bezprostředně nutné pro bezpečný provoz budovy, technická zařízení budov
  • Další náklady související se stavbou, které budou zahrnuty do dlouhodobého hmotného majetku (zejména služby expertů, studie, projektová a inženýrská činnost, která bezprostředně souvisí s realizací projektu).

Finanční kritéria a harmonogram

  • Minimální dotace - 1 mil. Kč
  • Maximální dotace - 50 mil. Kč
  • Míra podpory – 45 % malý podnik, 35 % střední podnik
  • Předpokládané datum vyhlášení výzvy - 1. pololetí 2018

Služby dotačního řízení projektu

Naše politika vztahu ke klientovi je založena na sdílení rizika. Pokud jsme neúspěšní při získání grantu, platíte nám pouze stanovený paušál. Ten pokrývá některé z našich nákladů vzniklých zpracováním žádosti. Náš zájem na Vašem úspěchu je proto oboustranný a vzájemně motivující.

Příprava a podání projektové žádosti o dotaci

  • Vypracování vlastní dotační žádosti
  • Vypracování projektové dokumentace včetně studie proveditelnosti, CBA a dalších příloh
  • Komunikace s koordinátorem programu
  • Další služby s ohledem na typ projektu.

Dotační řízení a administrace projektu

  • Metodická podpora věcného i finančního řízení projektu pro zajištění souladu realizace projektu s dotačními pravidly
  • Zpracování informací o stavu realizace projektu a přehledu uskutečněných výdajů projektu, povinné publicity a výběrových řízeních
  • Vyplnění a odeslání monitorovacích zpráv, včetně závěrečné zprávy
  • Zpracování případných žádostí o změnu projektu a metodická podpora při případných kontrolách projektu.

Realizace a administrace výběrových řízení

  • Metodická podpora ve všech fázích procesu zadání zakázek
  • Příprava zadávací dokumentace
  • Příprava vzorových podkladů pro jednání výběrových komisí
  • Elektronická archivace všech dokumentů souvisejících s výběrovými řízeními v elektronických systémech poskytovatele dotace.

 

Reference

Vybrané reference našich projektů během naší 18leté poradenské historie naleznete na tomto odkazu. V rámci OPPIK dosahujeme téměř 100% úspěšnost.

Kontakt

O nás

V roce 1999 jsme se stali první společnost na trhu poskytující komplexní dotační služby ve všech oblastech podpory a od té doby jsme aktivně napomohli k čerpání desítek miliard korun v rámci národních i evropských programů.