OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost – Nemovitosti
Jedná se o očekávanou výzvu v rámci tohoto programu. Žadateli jsou malé a střední podnikatelské subjekty v rámci vybraných podporovaných ekonomických činností.
Program je zaměřen na modernizace nemovitostí podnikatelského sektoru. Podporována bude investice větší, než je současná hodnota nemovitostí (doložena znaleckým posudkem - ne starším 6 měsíců v době podání žádosti). Minimální výše podlahové plochy je 500 m2.
Na co lze žádat
- Dlouhodobý hmotný majetek, zejména úprava pozemků, rekonstrukce objektů, modernizace, úpravy, výstavba či odstranění stavby, inženýrské sítě, komunikace ke stavbám, hardware a sítě, pokud jsou bezprostředně nutné pro bezpečný provoz budovy, technická zařízení budov
- Další náklady související se stavbou, které budou zahrnuty do dlouhodobého hmotného majetku (zejména služby expertů, studie, projektová a inženýrská činnost, která bezprostředně souvisí s realizací projektu).
Finanční kritéria a harmonogram
- Minimální dotace - 1 mil. Kč
- Maximální dotace - 50 mil. Kč
- Míra podpory – 45 % malý podnik, 35 % střední podnik
- Předpokládané datum vyhlášení výzvy - 1. pololetí 2018
Služby dotačního řízení projektu
Naše politika vztahu ke klientovi je založena na sdílení rizika. Pokud jsme neúspěšní při získání grantu, platíte nám pouze stanovený paušál. Ten pokrývá některé z našich nákladů vzniklých zpracováním žádosti. Náš zájem na Vašem úspěchu je proto oboustranný a vzájemně motivující.
Příprava a podání projektové žádosti o dotaci
- Vypracování vlastní dotační žádosti
- Vypracování projektové dokumentace včetně studie proveditelnosti, CBA a dalších příloh
- Komunikace s koordinátorem programu
- Další služby s ohledem na typ projektu.
Dotační řízení a administrace projektu
- Metodická podpora věcného i finančního řízení projektu pro zajištění souladu realizace projektu s dotačními pravidly
- Zpracování informací o stavu realizace projektu a přehledu uskutečněných výdajů projektu, povinné publicity a výběrových řízeních
- Vyplnění a odeslání monitorovacích zpráv, včetně závěrečné zprávy
- Zpracování případných žádostí o změnu projektu a metodická podpora při případných kontrolách projektu.
Realizace a administrace výběrových řízení
- Metodická podpora ve všech fázích procesu zadání zakázek
- Příprava zadávací dokumentace
- Příprava vzorových podkladů pro jednání výběrových komisí
- Elektronická archivace všech dokumentů souvisejících s výběrovými řízeními v elektronických systémech poskytovatele dotace.
Reference
Vybrané reference našich projektů během naší 18leté poradenské historie naleznete na tomto odkazu. V rámci OPPIK dosahujeme téměř 100% úspěšnost.
Kontakt
- Ing. Martin Dítě, jednatel
- E-mail: m.dite@grantadvisor.cz
- Mobil: +420 605 803 502
O nás
V roce 1999 jsme se stali první společnost na trhu poskytující komplexní dotační služby ve všech oblastech podpory a od té doby jsme aktivně napomohli k čerpání desítek miliard korun v rámci národních i evropských programů.